Mikael Snygg-Sofi Lina Sandra Leila Angelica Tgrr Lisa 'Kvinnan' B. Malin Super-Biddan Lisa 'MILF' B. Mimmi KG Min Facebook-profil

i tried to call u at 4am, but i had to send a text instead

den 8 januari 09

Nu är det torsdag och dags för inlämning av skolarbetet. Vet ni? Jag är klar, tio fina sidor som ska lämnas in idag. Åker väl in vid två eller tre, träffar Lina och kanske T-bear, så lämnar vi in tillsammans. Det känns faktiskt ganska skönt att skolan börjar komma igång igen, har ju saknat allihop.


t-bear trött.

Ringde T-bear typ 8 gånger mellan 4.00 och 6.00 inatt, men det kunde inte kopplas upp, vet inte varför, så fick skicka ett sms tlllslut, han svarade, allt va trevligt.

Det här arbetet har varit ett helvete, det har gått segt och jag har inte haft några böcker. Så igår blev det ut till Färjestad för att kopiera de stycken jag behövde. Jag fick vänta på bussen jättelänge så jag bestämde mig för att ringa runt lite. Lisa svarade och sa att hon skulle träna, så blev inte fallet. Hon fick duscha, slänga på sig kläder och möta mig nere på stan, blev en tur i affärerna och en liten matbit på Duvan. Hon köpte en liten kort glittrig kjol, festligt.

Bowlingkväll på lördag, Lisa, jag och Torbjön är inräknade, vi behöver alltså gärna tre till, så vi kan spela mot varandra. Intresserad? Hör av dig då för it's going to be legendary! Älska alkohol och bowling liksom, haha.


sally

Har suttit och funderat över min senaste utekväll, det gick för långt, men vi hade kul. Riktig kul.

Jag funderar på att pälsa på mig ordentligt en natt och vara ute, det är något som srämmer lilla Mimmi KG på natten, tror det är katten från lite längre ner på gatan, som är typ 4 ggr så stor som min lilla flicka, så jag ska skrämmas tillbaka. Join me anyone?

snart in till stan, möta lina, johan
2009-01-08 @ 11:16:48 winter of 08 Permalink


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig, ffs!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0