Mikael Snygg-Sofi Lina Sandra Leila Angelica Tgrr Lisa 'Kvinnan' B. Malin Super-Biddan Lisa 'MILF' B. Mimmi KG Min Facebook-profil

destroy everything you touch by ladytron is a great song.

den 24 januari 09

Just vaknat. Underbart.

Igår var en da när jag var bakfull. Inte så kul. Tog en lugn kväll igår med biofilm med Lisa. Vi såg Mammut, som sög, men det var iaf. bra musik till filmen. Fjortis-flocken hade tagit över på Donken så Lisa var tvugnen att ringa mig när hon kom dit, hon vågade inte vara ensam. Haha, man ser verkligen när dom kommer, killarna med igelkotts-frisyren och jättestora sneakers med tryck, tjejerna med sarta leggings, stövlar och långa Everest-jackor i olika färger. Helsjukt.

Efter filmen gick vi förbi Arena, Ida och Tamara var där. Vi hälsade jämt på dom sen åkte vi hem.


Vill bara tacka Malin för det asheta fotot på oss otroligt snygga män. Haha, we look awesome. Fan asså, det var så roligt i Torsdags.

Ann-Sofie. Jag tycker att det är awesome att det är du som är Anonym.

Idag undrar jag vad jag ska göra... Filmkväll kanske? Men det ä ju snökaos ute, så vet inte om jag vill ta bilen ikväll och skjutsa hem alla... Men aja, det löser sig nog.

awesome, johan
2009-01-24 @ 12:26:22 winter of 08 Permalink


Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

Jag är rätt awesome ;)

2009-01-26 @ 13:52:52
URL: http://youngatheart.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig, ffs!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0