Mikael Snygg-Sofi Lina Sandra Leila Angelica Tgrr Lisa 'Kvinnan' B. Malin Super-Biddan Lisa 'MILF' B. Mimmi KG Min Facebook-profil

'totally', 'awesome', man, these college-chicks sound stupid...

Den 21 januari 09

Ledig idag, underbart som fan. Funderar på att ligga i sängen ett par timmar till iaf. Orkar inte göra ngt annat. Utekväll imorn då, fan va jag längtar asså, det kommer bli så awesome.

På facebook finns nu vår musikal utlagd, av mig förståss. Det är bara gå in och kolla där, har du ingen facebook är det bara skaffa en och bli vän med mig.

How I met your mother - S04E13:
Barney - So we'll see you tomorrow-night?
Chick - Totally!
Other Chick - Awesome!
Barney - 'Totally', 'awesome', man, these college-chicks sound stupid.
Ted - Totally...
Barney - Awsome!


i'm not going to tell anyone, if u don't

Väntar på att alla som är i skolan ska komma hem så jag har någon att prata med, och med tanke på folk i skolan vill jag säga Grattis till Caroline Fjellheim som fyller år idag!

congrats, johan
2009-01-21 @ 10:05:09 winter of 08 Permalink


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig, ffs!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0