Mikael Snygg-Sofi Lina Sandra Leila Angelica Tgrr Lisa 'Kvinnan' B. Malin Super-Biddan Lisa 'MILF' B. Mimmi KG Min Facebook-profil

the bro code by barney stinson is what i'm listening to as i sit, vacantly, at the busstation after waiting together with malin.

den 15 januari 09

Underbart. Wunderbar. Awesome.
Nu är det slut på vår härliga kurs, lite synd faktiskt, skulle kunna hålla på med det här estetiska för resten av livet. På måndag börjar man med nytt, Engelskan kommer igång och vi startar självklart med ett? Nej, två prov på första dagen, härligt tycker jag. Lite synd är det som sagt att man måste ta farväl av den härliga undervisningsgruppen, och min älskade studiegrupp. Ingen mer Torbjörn-Malin-Lina-Johan-Anna alltså. Nu ska man bilda nya konstallationer och hitta nya vänner, vilket också kan vara skönt, måste bara komma över den här separationsångesten.

Lina och Malin
Malin och Lina
T-Bear
Torbjörn
Anna
Anna
Nytt folk?
Nytt folk?

Jag har idag lyssnat igenom ganska mycket av den ljudbok jag fick nerladdad igår, The Bro Code by Barney Stinson. Lyssnade på den efter jag sagt hej då till Malin som åkte hem till Norge, eller oj, jag menar Hagfors. Aja, tillbaka till ljudboken som för övrigt är awesome, jag gillar den starkt, alla vänner borde antingen läsa den eller lyssna på den, den förklarar väldigt mycket även känns det som om det är lite väl mycket matte i den?

Nu sitter jag hemma och tar det lugnt, ska nog ta och ringa Lisa snart.

Pratade med Therese förut, ska nog på karaoke-kväll imorgon, kan nog bli riktigt roligt, bara att det är på samma ställe jag, Emma och Sofi stack ifrån notan härom månaden. tror inte de känner igen mig men ah, man är ju lite nervös. Men asså, ärligt? Vi stack ju egentligen inte från den, vi blev ju utkörda liksom, vi fick inte komma in igen, så vi kunde ju inte betala. Så det är inte vårt fel tycker jag.

TV-Guden? Börjar det komma bra serier igen?
Har sett lite reklam och sånt, och en del sakr verkar faktiskt värda att titta på. Kommer du äntligen börja sända nya serier som är bra? Tacksam för svar. Amen, Johan.

awesome, johan
2009-01-15 @ 16:45:50 winter of 08 Permalink


Kommentarer
Postat av: sofi

killingen i mitt hjärta för alltid

2009-01-15 @ 19:39:35
URL: http://lapopinthesixties.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig, ffs!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0