Mikael Snygg-Sofi Lina Sandra Leila Angelica Tgrr Lisa 'Kvinnan' B. Malin Super-Biddan Lisa 'MILF' B. Mimmi KG Min Facebook-profil

show me the way to go home ev'rybody, i'm tired and i wan't to go to bed.

den 1 januari 09

Ja, nytt år har kommit med nya relationer, nya ringsignaler, nya vänner, nya kurser och ja, en hel massa nytt helt enkelt. Det ska bli så skönt, det känns verkligen som en ny start, verkligen.


Nyårsafton of 08 var verkligen kul, vi åkte ut till Malin och Simon på Färjestad där det var nyårsfest med snobbtema. Alla var skittrevliga och härliga att umgås med, så vi stormtrivdes. Batterierna i min kamera hade tagit slut men som tur var fick jag köpa ett par av min snälla bror, Kim, men när vi kommer till festen och ska ta kort, är batteriena slut. Ungjävel. Det var iaf. en skön fest och det var kul att träffa lite kompisar, jag och Louise bara totalägde på Singstar, kvittar vad andra säger liksom.

Lite efter tolvslaget åkte jag, Emma och Mikael in till stan, efter lite trassel med pengar vid biljettköpet på Arena fick vi gå in för 70 kronor mindre än menat. Det blev dans och dricka och roligt, förutom Mikael som satt vid sidan av vad gällde dansen iaf. Vi kom väl hem till Louise lägenhet runt tre efter lite irrande runt på Färjestad, men aja, vi kom fram och vi sov gott, jag kollade på Ice Age 2 i mitt fylledelirium, somnade vid slutet, vaknar efter ett tag och tittar igen, efter ungefär 5 minuter fattar jag att jag är tllbaka till menyn...

Morgonen har tillbringats i lägenheten med ett kort besök på Färjestds Pizzeria för att köpa bakfyllemat. Nu är vi hemma och tittar på TV. Vet inte vad vi ska göra direkt men jag vet att vi ska kolla på "10 år med Parlamentet" sen vid 20.00.

Min nya ringsignal för 2009s början är helt klart Lady Gaga's "Beautiful Dirty Rich" som har varit med i "Dirty Sexy Money" och min nya meddelandesignal är självklart Stewie's fyllesång "Show me the way to go home everybody, I'm tired and I want to go to bed".


dirty dirty rich rich, johan

2009-01-01 @ 17:25:25 winter of 08 Permalink


Kommentarer
Postat av: sofi

hej handsome, gott nytt år på dig med!!!!!!!! ta bilen och åk till skövde nån dag annars får du spö okej????

2009-01-01 @ 20:20:07
URL: http://lapopinthesixties.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig, ffs!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0