Mikael Snygg-Sofi Lina Sandra Leila Angelica Tgrr Lisa 'Kvinnan' B. Malin Super-Biddan Lisa 'MILF' B. Mimmi KG Min Facebook-profil

my old shoes and i began a new semester today.

den 19 januari 09

Idag har jag och mina gamla skor börjat ny kurs på Karlstads Universitet. Ny kurs är alltså lika med ny klass. Men det fick funka idag, det kommer att funka, det kommer det. Hoppas jag iaf. Det blev sen start idag, började inte förän 10.15 vilket alltid är frustrerande då jag ändå måste åka härifrån vid 08.30. Hatar Vålberg, vill ha Karlstad. Hade vår lilla inledning i ett överbefolkat rum, sen blev det lunch med Malla, T-bear och Joel. Vi gick till Teachers' och åt. Det var gott med mat, som fan asså.

Efter lunchen var det dags för prov för oss, det var assvårt och jag orkar inte prata om skiten. Det var hemskt. Efter provet var det chill-time med T-bear, Robert, Malla och Mikael. Sen blev det hem. Nu är jag hemma. Jag sitter här och vill fortfarande ha mina julinätter med en skål oskalade räkor, jag har nästan bestämt mig vilka som ska sitta vid bordet med mig också.

Mina gamla skor och jag tog en sväng över staden,
till utbildning i utländska och testande av kapacitet.
She frosted me like a fucking cake.
Allt var trevligt men mycket och trångt.


Just nu vill jag bara sova. Sova. Jag tycker att ovanligt många varit trevliga och alla har inte riktigt varit så fula som jag trott de var. Det är rätt skönt. Underbara människor.

ge mig, johan
2009-01-19 @ 20:04:19 winter of 08 Permalink


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig, ffs!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0