Mikael Snygg-Sofi Lina Sandra Leila Angelica Tgrr Lisa 'Kvinnan' B. Malin Super-Biddan Lisa 'MILF' B. Mimmi KG Min Facebook-profil

my old and worn out shoes hasn't left the building today

fortf. den 24 januari 09

Jag satt här och gjorde ett jättelångt inlägg, men råkade klicka på förhandsgranska och då försvann inlägget. Hata Blogg Esse! Här kommer det jag skrev fast mer kortfattat liksom.


jag bjuder på ett skratt, vsg

'satt och såg ut som en idiot, men jag satt inte ensam iaf.'


Jag har inte gjort någonting idag typ. Haft en hemmakväll med körslaget, det är så sockersött att inte ens jag tycker det är bra. Suttit i sängen och lyssnat på musik vilket jag fortfarande gör. Jag lyssnar på The sound of Silence med Simon and Garunkel för den är verkligen jättebra. Jag ville styra något idag men vädret är emot mig. Jag vill inte bo här, får jag flytta in hos dig, jag städar gärna. Lisa ska ringa mig sen, för hon är på äventyr utan mig ikväll. 

fan asså, johan 
2009-01-24 @ 22:18:42 winter of 08 Permalink


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig, ffs!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0