Mikael Snygg-Sofi Lina Sandra Leila Angelica Tgrr Lisa 'Kvinnan' B. Malin Super-Biddan Lisa 'MILF' B. Mimmi KG Min Facebook-profil

living alone, i think of all the friends i've known, but when i dial the telephone...

den 8 januari 09

Nu har jag lämnat in  min tenta, allt blev så verkligt idag. Torbjörn får en ny klass, en bra en, Lina får en ny klass, jag får en ny klass. Jag hatar det här, jag älskar min klass. Jag sitter ensam och blir ledsen och kommer inte kunna sova inatt heller.



Intag på hela dagen: en panpizza och en 50cl cola - för att motverka: 1,4 mils promenad och en solning.

jag är jätteledsen typ, johan.
2009-01-08 @ 21:56:36 winter of 08 Permalink


Kommentarer
Postat av: Madeleine Florin

De e du nte ensam om. Skittrist att alla ska dra iväg åt olika håll..

2009-01-09 @ 12:11:01
URL: http://floriin.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig, ffs!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0