Mikael Snygg-Sofi Lina Sandra Leila Angelica Tgrr Lisa 'Kvinnan' B. Malin Super-Biddan Lisa 'MILF' B. Mimmi KG Min Facebook-profil

just telling you about how i met your mother

den 9 januari 09

Sitter och kollar på How I met your Mother. Är på avsnitt femton på säsong tre, "the chain of screaming" och I'm loving it.
Har kollat på femton avsnitt liksom, har fem kvar innan jag går över till vanlig TV. Sitter ensam nu, Caroline satt med förut men hon blev trött och la sig vid elva. Skitunge. Aja. Har typ inte lämnat huset på hela dagen, har varit hemma och chillat enligt T-bears råd, den enda friska luft jag fått har varit när jag hämtade posten och tagit rökpauser.


i love it, how i met your mother.

Nu har jag alltså spenderat hela kvällen med HIMYM och ätit en halv halvliters-paket av glass med krossad choklad. Har skrivit med min lille Torbjörn men jag har typ skrivit en hel konversation själv, men aja, det funkar ändå. Det har faktiskt varit skönt att ta det lugnt, ingen rastlöshet alls typ. Man behöver tydligen inte vara ute på en fredag, eller torsdag. Fan också, haha, jag tror inte ens mig själv, haha.

Ser mycket fram emot morgondagens äventyr, Middag, Bowling och Utgång med mina bästaste vänner. Fan va skönt.

luv ya, johan
2009-01-10 @ 00:45:48 winter of 08 Permalink


Kommentarer
Postat av: lisa b

har du riktigt tur kanske supermorsan från karlskoga kommer in till karlstad o smakar på vinet;)



kram lisa

2009-01-10 @ 09:21:59

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig, ffs!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0