Mikael Snygg-Sofi Lina Sandra Leila Angelica Tgrr Lisa 'Kvinnan' B. Malin Super-Biddan Lisa 'MILF' B. Mimmi KG Min Facebook-profil

everything is wrong when nothing is right as the world screws me over.

fortf. den 15 januari 09

Har pratat med Lisa Berglund, aka partymorsan, i typ en halvtimme, vet inte riktigt vad vi pratade om men, ah, trevligt. Jag ville bara skriva lite om hur elak världen är egentligen. De största motgångar kan drabba den bäste
, så enkelt är det. Detta har nu hänt mig, ett antal gånger den senaste tiden, vi börjar med den som startade allting.

Rulltrappan som stannat, det värsta som finns, hata, hata, hata. Allt i livet blir genast mycket jobbigare när det man är van att få sig tilldelat försvinner, och att en rulltrappa stannar är verkligen ett av de största i-landsproblem som finns i dagens samhälle. Hata.

Nu till mitt andra problem, TVdosan är borta, spårlöst försvunnen verkligen. Hittar den inte någonstans liksom, detta har påverkat mig djupt då jag varit för lat för att byta kanal och fått se på en hel tjej-film som heter Cake på trean. Fan också, den söööög. Men nu funkar det igen för snart är det NCIS på TV3, sweet.

Vill bara säga att jag har två vänner som är de skönaste människorna i hela världen, ni vet vilka ni är, älskar er så mycket.


waiting for sally to grow wings and fly over here and screw me over, johan
2009-01-15 @ 23:25:05 winter of 08 Permalink


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig, ffs!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0