Mikael Snygg-Sofi Lina Sandra Leila Angelica Tgrr Lisa 'Kvinnan' B. Malin Super-Biddan Lisa 'MILF' B. Mimmi KG Min Facebook-profil

i'm nothing special, i guess i'm a bit of a bore, not!

den 26 januari 09

'Jag vill och tycker att du skulle kunna börja prata med mig först, för en gång skull, besviken' men du skriver inte, inte ens för att undra vem det är jag menar, jag vill inte vara ihärdig, men det ska väl inte bara vara vänskap från ett håll, det funkar inte?


vans

Ann-Sofie, du är mer än ganska awesome, vi gamla vålbergare måste hålla ihop. Hjälp mig ifrån hålan nu!

nehep, johan
2009-01-26 @ 20:24:58 winter of 08 Permalink


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du kan få bo hos mig på deltid, det är astrist att bo själv :/

Ska du ut på torsdag förresten? ;D Invigning av ankan ;D

2009-01-26 @ 20:40:34
Postat av: Johan

Ann-Sofie? Är det du? Isf. kommer jag så fort jag kan, jag funderar på att köra dubbelfylla den här veckan så, ja, det blir nog Torsdag och Fredag.

2009-01-26 @ 21:34:54
URL: http://evryday.blogg.se/
Postat av: Ann-SOfie

Det var jag, men mitt jäkla namn vill inte vara med :/ Vålber är inget ställe för en sådan som dig :/ du är bättre än så.

Ohh då kanske vi ses ute på torsdag då.



2009-01-27 @ 07:27:21
URL: http://youngatheart.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig, ffs!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0