Mikael Snygg-Sofi Lina Sandra Leila Angelica Tgrr Lisa 'Kvinnan' B. Malin Super-Biddan Lisa 'MILF' B. Mimmi KG Min Facebook-profil

icetea for everyone, and by everyone, i mean me

den 22 januari 09

Ja, jag sitter här ute på universitetet, själv, igen. Jag sitter i Café Selma och dricker iste utan att vara bakfull. Torbjörn hade fan rätt, det är visst gott till vardags också. Lisa kommer om tjugo minuter vilket är rätt skönt då jag räknat med att sitta själv i femtio till.

En rätt stor grej har hänt idag. Jag har köpt eget snus. It's awesome. Nej, jag har inga planer på att sluta röka.

Jag hatar KAUs internet uppkoppling, den är så seg. Den gör så att min dator laddar sjukt mycket och missar då vissa tangenter jag skriver på under tiden jag bloggar, vilket resulterar att jag blir arg och måste gå tillbaka i texten och rätta till den, om jag orkar.

PS.
Ja är fortf. intresserad av vem Anonym är...

i want loads of clothes and fuckloads of diamonds, johan
2009-01-22 @ 09:33:46 winter of 08 Permalink


Kommentarer
Postat av: Anonym

Förlåt att behöva göra dig besviken men det är bara jag, Ann-Sofie i din gamle kurs som är den anonyma. :P

Jag försöker skriva mitt namn men icke.

2009-01-22 @ 15:44:27

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig, ffs!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0