Mikael Snygg-Sofi Lina Sandra Leila Angelica Tgrr Lisa 'Kvinnan' B. Malin Super-Biddan Lisa 'MILF' B. Mimmi KG Min Facebook-profil

i want it, i want it, i want it, i want it all.

den 18 januari 09

'Jag vill ha varma julinätter ute i en stuga i skogen vid vattnet, med en stor skål oskalade räkor, baguetter, aioli och starkcider. Jag vill vara blöt när vi sätter oss, efter vi sprang i regnet tillsammans. Jag vill att vi ska sitta och umgås, ha det trevligt med en vänlig cigarr i ena handen och i den andra ett glas med gammal whiskey. Vi kan sitta flera stycken, vattenpipan ska stå i ett hörn, utbränd. Jag vill ha kex och ost som vi kan titta på och äta, för att det är så fint och gott. Jag vill ha underbar sommar att komma ihåg. Jag vill ha varma julinätter ute i en stuga i skogen vid vattnet, med en stor skål oskalade räkor, baguetter, aioli och starkcider'

   


jag vill ha, johan
2009-01-18 @ 14:54:47 winter of 08 Permalink


Kommentarer
Postat av: Anonym

åååoohh mina ben på bild!!!

2009-01-19 @ 15:31:03

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig, ffs!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0