Mikael Snygg-Sofi Lina Sandra Leila Angelica Tgrr Lisa 'Kvinnan' B. Malin Super-Biddan Lisa 'MILF' B. Mimmi KG Min Facebook-profil

i have to stop going back to black, it never feels good the day after

den 11 januari 09

Ja, igår. Hmm. Var det en bra kväll? Ja,jag tror det. Jag fick sammanföra min bästa vän med min, ah, hmm, min supergoa T-bear? Vi började med en mysig middag på Lilla Sicilien, efter det gick i och tog en drink på Score och sen bowlade vi. Det var jag, Lisa, T-bear, Robert och Mikael som spelade, men ah, det var inte sådär superseriöst.

Jag körde tee-skjort-kombon, det var riktigt snyggt.


"naiv och lättutnyttjad"-look

Wingman of the year.

Efter vi bowlat så gick vi till Arena för att dricka billig öl, sweet, och jag blev helt tagen då jag för första gången fick uppleva att "Haaaaaaave you met Ted?"-tricket faktiskt funkade. Helsjukt. Tack för det gubben, u my wingman, yeah.

Efter Arena var det Nöjesfabriken som var vårt mål. Vi kom in på Nöjes och hade jättetrevligt, mina vänner är ashärliga. Sen träffade vi på Malin, Lina och Lisa, sen är det bara blankt. Kommer inte ihåg ett skit. Jag var så packad, men nu, efter ett antal röstmeddelanden, fyllesms och sånt sitter jag i sängen och mår skit. Lite ångest över att det gick 1200kr igår, borde inte gått så mycket, men aja, jag var ju inte värst iaf.

Vill bara säga att jag var jättefull och om jag har sårat eller stött någon, var det inte meningen. Jag älskar er, det vet ni. Jag ber om ursäkt, jättemycket, jag älskar er och dig.

awesome, johan
2009-01-11 @ 20:56:25 winter of 08 Permalink


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig, ffs!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0