Mikael Snygg-Sofi Lina Sandra Leila Angelica Tgrr Lisa 'Kvinnan' B. Malin Super-Biddan Lisa 'MILF' B. Mimmi KG Min Facebook-profil

i don't wanna live here anymore, i want my enchanted one-room apartment.

fortf. den 20 januari 08

Hemma. Hemma. Ja, det är väl det jag kallar den här hålan. Folk frågar mig hur det är med annat folk men jag försöker förklara att jag aldrig går ut här i hålan, och gör jag det är det för att gå ut och gå, med musik i mina öron och en otrevlig uppsyn av tjockjackor, tummvantar och en mössa nerdragen till näsan.

Haave u met me?
vig? nej...

Jag vill bo i en förtrollad stad med uteliv och snälla personer. Den heter Universitets-Karlstad. Där bor mina vänner och jag är fast här ute i öde marken. Jag hatar det. Jag vill ta lån och ha mitt liv delat till mig på ett enkelt sätt. Utan trassliga saker och för hög hyra.

mina utslitna skor och jag, johan
2009-01-20 @ 19:04:27 winter of 08 Permalink


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du borde lämna Vålberg illa kvickt så att du inte blir fördärvad. :/

2009-01-20 @ 19:46:58

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig, ffs!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0