Mikael Snygg-Sofi Lina Sandra Leila Angelica Tgrr Lisa 'Kvinnan' B. Malin Super-Biddan Lisa 'MILF' B. Mimmi KG Min Facebook-profil

have you ever felt like trying something new, but were afraid of what you're friends might think?

den 13 januari 09

Igår var en ganska så känsloladdad dag faktiskt.
Mycket känslor, både glada och ledsna. Vi hade sista dagen, sista dagen med hela vår underbara klass. Det känns skönt att vi lämnar kursen bakom oss men ändå så sorgset att lämna den underbara klassen. Nu är det dags för Engelska för min del, vet inte vem jag kommer hamna med men det kommer nog att bli ett par roliga år som kommer. Hoppas det iaf.

Ibland är det bara skönt att ha någon som lyssnar när man vill säga något. Tack för att du lyssnade och jag fick förklara.

Jag har fått min nya mobil och den är supersnygg och verkligen så jag. Spegelskärmen är nog nummer ett liksom, hehe. It's awesome.

Nu sitter jag här och det är tisdag och jag är ledig, ska läsa T-bears arbete, bara han skickar det till mig. Orka tillbaka till skolan för opponering eller? Ja, för min studiegrupp är den bästa, världsbästa.

det gurglar i min kropp, johan
2009-01-13 @ 15:14:49 winter of 08 Permalink


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig, ffs!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0