Mikael Snygg-Sofi Lina Sandra Leila Angelica Tgrr Lisa 'Kvinnan' B. Malin Super-Biddan Lisa 'MILF' B. Mimmi KG Min Facebook-profil

blonds, get out of my way, the slutty nerd is here to stay.

den 28 januari 09

Typ precis kommit hem från jobbet. Det var kul att vara i butiken igen, även om det bara var för en kväll, och vi typ inte hade några kunder alls. Aja, det gick ändå, vi hade kaffe och kakor och min Lisa var där. Eller, ja, nu ska vi inte misstolka min Lisa, hon är inte min, men hon är min.

Jag gick till jobbet, tog på mig mina arbetskläder vilket blev en stil som kom att kallas 'slampig nörd', and i love it. Stuprör, sneakers, randig cardigan, jätteurringat linne och mina jättestora glasögon. Så där stod jag, den slampiga nörden bakom kassan och hade trevligt med mina arbetskamrater och Lisa, hela kvällen. Vill bara säga att det känns skönt att mina arbetskamrater litar på mig. Jag möttes av en väldigt trevlig skylt vid dörren ut, de hade sagt till mig tre gånger innan om saken.


'JOHAN NYCKEL TILL RULLTRAPPA'

'slampig nörd numbero uno'

Efter jobbet gick jag och Lisa till Donken, och jag säger bara, oh, Lisa. Hett. Eres una riktig kvinna, fan asså. Hoooooot [läses i falsett].

Snart ska jag ringa Emma som är på krogen, awesome!

ta mig, johan
2009-01-28 @ 23:56:05 winter of 08 Permalink


Kommentarer
Postat av: 22 cm joel

Hur fan klär du dig johan! :p

2009-01-29 @ 20:37:24

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig, ffs!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0