Mikael Snygg-Sofi Lina Sandra Leila Angelica Tgrr Lisa 'Kvinnan' B. Malin Super-Biddan Lisa 'MILF' B. Mimmi KG Min Facebook-profil

very, very short and not long, but very super-duper-awesome summary.

fortf. den 24 februari 09


Hela världen är så underbar, på bussen in till stan. Det blev in till storstan. Underkläder söktes. Sexiga sådana, men ej till mig. Mat förtärdes. Kul butik besöktes. Skämt gjordes. Historier återkom. Låt nynnades, dock med abrupt slut efter uppkäftig kommentar. BWO på Lindex. Måns på McDonalds. Melissa Horn på bussen. Jag är en vampyr, jag suger och spyr.


drunk kids, non-catholic.

sch, johan
2009-02-24 @ 18:02:55 winter of 08 Permalink


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig, ffs!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0