Mikael Snygg-Sofi Lina Sandra Leila Angelica Tgrr Lisa 'Kvinnan' B. Malin Super-Biddan Lisa 'MILF' B. Mimmi KG Min Facebook-profil

i danced with my hands above my head.

fredagen den 13 februari 09

Jepp, igår va en läskig dag, typ. Vaknade efter en superskön utekväll med lite folk. Jag gick på Förfest hos Lina, satt där ett tag med henne och lill-kissen Klut som verkade lite smådum. Efter en stund kom Paula och vi drog ner till stan vid tolv, där jag mötte upp Angelica. Jag och Angelica gick till Arena först där jag träffade Aset i garderoben, dom skulle gå därifrån men de ändrade sig, vilket vi tyvärr inte gjorde då vi såg hur lite folk det va på Arena. Vi hämtade våra jackor och gick till Ankan där Lina och Paula befann sig. Jag hade rätt kul iaf, men vi åkte hem tidigt, typ efter ett någon gång tog vi Taxi ut till Norrstrand.


johan, lina und paulina

omg.

hehe.

haha.

Igår alltså, fan jag villade bort mig. Haha. Jag mötte upp Emma med hennes far på stan. Emma körde runt lite i stan men efter ett tag fick Ulf ta över då hon kör som en galning utan bromsar. Dock vet jag inte om Ulf är en så mycket bättre bilförare av det jag såg ^^. Sen blev det ut igår, tänkte mig upp till Campus men efter ett sms som sa att det inte blev någon förfest så gick jag på BMB med Tamara, Ida och Erik, dock inte så mycket Ida och Erik etersom dom kom typ en halv timme för sent.


Ivan Tamara

looking good.

emma alá buss

Sen gick vi till Glada Ankan, självklart. Och det var mycket folk och vi hade skittrevligt. Ankan och Verona var där, sen kom Mikael, Robert och Christine, Robert och Mikael hade självklart tagit dagen till ära och kom som skelett. En skitkul kväll alltså.

den 14 februari 09

Idag är en helt vanlig dag, den 14e, inget speciellt med det. En helt jävla vanlig dag. Jag önskar ingen och ingen önskar mig något, jag vill väl att ett par stycken ska ha en trevlig dag men det är inget utöver det vanliga. God helt vanlig jävla 14e februari på er alla.

muhaha, johan
2009-02-14 @ 15:54:07 winter of 08 Permalink


Kommentarer
Postat av: Aset

Härligt, jag är omnämnd i din blogg ;D :P

2009-02-14 @ 16:45:36
URL: http://yongatheart.blogg.se/
Postat av: Johan

I Know! Awesome!

2009-02-14 @ 17:55:12
URL: http://evryday.blogg.se/
Postat av: Anonym

Haha mitt namn stavas Mikael! ^^

2009-02-19 @ 23:39:54

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig, ffs!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0