Mikael Snygg-Sofi Lina Sandra Leila Angelica Tgrr Lisa 'Kvinnan' B. Malin Super-Biddan Lisa 'MILF' B. Mimmi KG Min Facebook-profil

no one-wheeled transportations alowed in this small arena, no no.

fortf. den 15 februari

Filmkväll är på Torsdag. Ni vet vilka som är bjudna, eller ah, kanske inte, jag får väl skicka sms.

Lugn söndag? Helt händelslös? Nepp. Inte alls, har typ just kommit hem från Kil, eller ah, stan. Jag har varit på hockey med Lina.
Hon frågade förut om jag ville med och kolla, så jag tänkte why not. Så där kom vi, typ en timme efter det börjat men ändå. Vi var de enda i hela lokalen som hejade på Karlskoga iaf. Haha, och det satt ngt miffo där på läktaren, försökte hälsa mig i hand när vi kom vilket var lite konstigt när Lina gick först, och hon var bra mycket hetare än vad jag var.


they sucked hard.

Vi satt där och kollade på, i pausen mellan andra och tredje perioden gick vi ut och rökte och hittade en skylt, en förbudsskylt, vet inte riktigt vad den gjorde där men? Hmm. Efter hockeyn skjutsade jag hem Lina och åkte hem. Så nu är jag här. Btw så sög Karlskoga idag. Dom sög.


Både jag och Lina blev sura när vi förstod att vi INTE fick ta med oss våra en-hjulingar in till rinken?


Har inte bitit på naglarna sedan 12.54 idag, detta går bra känner jag. Jag kommer så fixa detta. Det känns helt otroligt bra, typ asbra fast bättre, typ skitbra. Awesome!


yeah, johan
2009-02-15 @ 21:05:15 winter of 08 Permalink


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig, ffs!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0