Mikael Snygg-Sofi Lina Sandra Leila Angelica Tgrr Lisa 'Kvinnan' B. Malin Super-Biddan Lisa 'MILF' B. Mimmi KG Min Facebook-profil

sometimes, sometimes.

fortf. den 9 februari 09

Ibland går dagarna segt, och nätterna sakta. Man sitter där och funderar och tänker lite som en vän till mig uttryckte det, "kan inte bussen krocka så att jag dör, eller explodera, något så jag dör", jag hoppas inte det gör något att jag citerade dig. Det är iaf ungefär här jag kommer på att jag sitter i min säng, och inte i en buss, och det är musiken från DVDn jag hör och ingen trafik. Dom här dagarna tar hårt på en.

Jag har filat på ett sms. Skicka det?

Vecka 6 har inte varit en bra vecka, numret till trots. Men vet ni? Nu är det vecka 7, ta mig fan. Jag har pratat med min Man och även med min Kvinna. Och just nu så känns det lite bättre. Men jag ska hitta mig själv, igen.


mupp-johan is back, johan

2009-02-09 @ 23:36:21 winter of 08 Permalink


Kommentarer
Postat av: A-S

Vännen då. Du ska finnas för alltid, vi ska juh äta glass någondag? :D När har du tid? :D



Stor kram fina du.

2009-02-10 @ 09:57:27
URL: http://youngatheart.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig, ffs!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0