Mikael Snygg-Sofi Lina Sandra Leila Angelica Tgrr Lisa 'Kvinnan' B. Malin Super-Biddan Lisa 'MILF' B. Mimmi KG Min Facebook-profil

'sober' - maybe i should try it, just this once, but really, how do you stay that way when there is alcohol in the room?

den 7 februari 09

Sömn. Efter ett par dagar så gott som utan har jag nu fått två nätter med sjukt mycket. fan va skönt det är att vakna vid tolv och gå ner till altanen med tofflorna och dunjackan, och tända morgonciggen. Damn, it's nice asså. Egentligen borde man kanske sova lite till men orkar inte det, borde inte det. Jag borde börja med uppgiften som ska vara klar på onsdag. Jag borde verkligen det, men där har vi det där problemet att man måste börja någonstans också...

Jag har börjat blogga på Blogger också, som då är Googles bloggtjänst. Jag finns på www.johanofevryday.blogspot.com dock är det typ samma innehåll som på den här bloggen, fast mer utan bilder, och bilder är alltid kul. Eller hur?

Jag har pratat rätt mycket den senaste tiden, det har varit skönt. Men det finns en till jag ska prata med, och jag ska göra det, vet bara inte vad jag ska prata om och om jag ens ska eller borde prata med denna person. Jag borde det, eller hur? Jag ska. Någon dag nu.

Awesome!

Utekväll ikväll? Jag tror det, men jag kanske ska köra på, wait for it.... wait for it... nyktert? Eller ah, ganska så iaf. Jag vill inte hem till Vålberg iaf. Måste hitta sovplats. Jag vet var jag vill sova, men jag måste nog inse att det aldrig kommer att hända? Kanske. Men det finns ju absolut inget fel i att försöka, absolut inget fel i det, verkligen inte. Jag tänker försöka.

Melodifestivalen 2009. Den är här. 6 veckor av vulgära kostymer, konstiga scenshower och Petra Mede (har kollat stavningen nu, den är rätt). Av att bara titta på namnen som finns med i startfältet ikväll, tror jag själv med ganska så stor säkerhet att top 5 kommer bli Scotts, Shirley Clamp, Nina Söderquist, Alcazar och Marie Serneholt.

De två som sedan går vidare direkt till final är lite svårare då SVT kommit på ett helt nytt system, men jag tror på Shirley och Scotts, då Shirley troligtvis får möta Nina Söderquist i duell och Scotts får nog duellera mot Alcazar. Marie Serneholt slås ut som femma.

Jag kan inte säga att jag är någon expert, bara bra på vad jag gör, men eftersom detta är innan man ens hört låtarna och jag inte ens brytt mig om låttitlarna. Men kom igen Sverige, vi vet att personen som sjunger gör mycket?

varför är inte Carola med i år, johan
2009-02-07 @ 12:48:21 winter of 08 Permalink


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig, ffs!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0