Mikael Snygg-Sofi Lina Sandra Leila Angelica Tgrr Lisa 'Kvinnan' B. Malin Super-Biddan Lisa 'MILF' B. Mimmi KG Min Facebook-profil

"i'm so, i'm so, i'm so starstruck, baby could you blow my heart up?"

den 6 februari 09

Min spellista
. Den är Awesome. Ingen kan säga något annat för den är verkligen awesome. Jag tycker det iaf, och det är ju jag som lyssnar på den eller hur? Eller så kanske jag ska börja fjortis-spela all min musik med högsta volym på bussen? Aja, I'll work that out later on.

Asså, man kan väl säga att jag lyssnar på all musik, all musik som jag tycker om. Jag tycker ju om nästan allt, typ. Allt från ja, äh, jag vet inte, men jag tycker nästan om allt. Jag menar, kolla in spellistan, va ofta ser man den här kombinationen? För att göra detta extra tydligt så tror jag det var över två år sedan jag tog bort Alla flickor med Linda Bengtzing från min spellista, så den finns alltså inte i listan här nere.

Beyoncé - Halo
Lily Allen - I could say
Tokyo police club - Tessellate
Lily Allen - GWB (Fuck you very much)
James Morrison ft. Nelly Furtado - Broken strings
Lars Winnerbäck - Varning för ras
Lady Gaga - Starstruck
Katy Perry - Waking up in Vegas
Lily Allen - The fear
The Offspring - You're gonna go far kid
Johan Johansson - Fields of gold Jag vet, lite sjukt att ha med sig själv eller?
The Solids - Hey, Beautiful
The Beach Boys - Kokomo
Britney Spears ft. Lady Gaga - Quicksand
Tokyo police club - Sixties remake
Simon & Garfunkel - Sound of Silence
Pain - Shut your mouth

Vad tycker du om för musik? Kan inte du maila in din spellista till mig? Min mail-adress finns till höger under hur du tar kontakt, annars är det fritt at posta den som kommentar. Den spellista jag tycker är bäst kanske till och med vinner ett litet pris?

ooh, johan
2009-02-06 @ 14:02:21 music Permalink


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig, ffs!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0