Mikael Snygg-Sofi Lina Sandra Leila Angelica Tgrr Lisa 'Kvinnan' B. Malin Super-Biddan Lisa 'MILF' B. Mimmi KG Min Facebook-profil

'but you can call me later that day, cause thats just the kind of guy i am, actually, i just might call you'

den 5 februari 09

Nu sitter jag här i sängen igen, själv, och har kommit över ganska många av mina bravader från förra veckan och börjar känna suget igen. Någon som ska med ut på lördag eller? Come on, let's hang out, let's drink beer and get wasted together, then go back to your place and make awesome love and then i'll leave early in the morning, but you can call me later that day, cause thats just the kind of guy i am, actually, i just might call you. Melodifestivalen börjar ju ffs på lördag, kanske skulle man titta på det som förfest, lyssna på musik, kolla in Petra Mede(stavning?), skratta åt scenkläder? Utekväll på lördag? Ja, tack.

Btw. är det någon som vet vart Torbjörn gömmer sig? Jag har för mig att han är i Sthlm, men har han slängt bort mobilen och internet eller?

Idag har varit en dag, ja, en dag. Jag kom typ 40 minuter försent till min lektion idag, vi hade Grammar. Med Marie. Det är ju en upplevelse att ha henne. Vet inte om den är bra eller dålig, men jag kan bara säga att jag saknar Andy...

Efter vår lektion satte jag och Malla oss ner i det där hörnet, i Café Gläntan, som vår lilla trio hittade häromdagen. Jag åt knäckebröd, det var gott. Sen ringde Lina och frågade om jag kunde vänta på henne, och det gjorde jag, under tiden jag väntade hittade jag Malin och Emelie som behövde lite hjälp med en Engelsk bok. Sen kom Lina, som gick, och jag med.

Efter lite gång på stan och fynd-finnande kom Lisa ner till stan och vi åt lite lunch. Efter fyra. Är det lunch då? Aja, jag bryr mig inte ändå, det var gott med middag, eller lunch, eller why not 'luddag'.

Kan man dansa nykter?


Karlstad. www.Preskriberat.blogg.se kommer att slå er i spillror. Skvaller, underbart skvaller om alla ta mig fan. Kul när man ser namn man känner igen, särskild i samma mening, med ett litet 'ligga?!' i slutet av meningen.


no bitterfitta, johan
2009-02-06 @ 00:18:05 winter of 08 Permalink


Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

Ja Tb är i Stockholm nu och njuter att bli ompysslad av familjen :D

Ja klart vi ´kan ses, det borde vi, det skulle vara jätteroligt. Dock får vi ta det efter tentan (som jag itne pluggat så mycket till) :D



KRAM

2009-02-06 @ 22:33:33
URL: http://youngatheart.blogg.se/
Postat av: Li

Jag kan inte läsa preskriberat-bloggen.

Man måste ju ha lösenord :O

Jag är grymt nyfiken :p

2009-02-09 @ 21:19:25

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig, ffs!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0