Mikael Snygg-Sofi Lina Sandra Leila Angelica Tgrr Lisa 'Kvinnan' B. Malin Super-Biddan Lisa 'MILF' B. Mimmi KG Min Facebook-profil

three days of alcoholic fog and drunken snow.

den 1 februari 09

Okej. Tre dagar av alkoholdimma och fyllesnö är det som har varit det centrala i mitt liv den senaste tiden. Det började med Glada Ankan på Torsdagen, då jag förfestade med Angelica och sen gick vi ut. Natten är något vi inte ska prata om då den var otrevlig och skärrande för min del, ibland finner jag mig själv undra om jag någonsin kan se människan igen asså, för att göra det klart är det inte Angelica vi pratar om.

Dagen efter Torsdagen, alltså Fredagen var inte så superhärlig då min klocka ringde 7 och jag somnade lite efter 6. Jag gick upp, bakfull som fan och satte mig i vardagsrummet. Jag sket i skolan och åkte inte till Universitetet före halv tolv, då jag skulle hämta min kusin Emma där. Hon kom med bussen, jag drack massa Neastea, vi fikade, åkte hem. Sen blev det ut, men vi tog det lugnt. Lisa kom och gjorde oss sällskap, den underbara människan. Det blev iaf. Arena och vi hade rätt kul med tanka på att det bara är småbarn där på fredagar.


Innan utgången på Fredagen hade jag spenderat lite tid med att prata med Lisa B AKA Partymorsan. Hon sa då till mig, runt klockan 20.00 att hon då skulle avnjuta en glas vin med ost och kex. Detta var tydligen mycket bättre än att gå ut. Vem ringer då inbte mig när klockan är halv tre på morgonen? Joo, Partymorsan själv. Haha. Kommer inte riktigt ihåg vad vi pratade om men jag vet att samtalet avsutades med orden "Vänta, Johan! Du kommer snart få en bild!". Fröken B? Jag väntar fortfarande...


Igår blev det förfest på Campus, jag åkte upp, lämnade Emma på stan som skulle komma upp lite senare. Jag kommer först till Mikael som sitter och tittar på Scrubs, de nya avsnitten. Hmm, man kanske skulle ta och ladda ner ngra sånna? Aja, Emma och Johan gick av bussen för tidigt så jag och T-bear fick gå och hämta dom. Efter vi vart hos Mikael gick vi till en annan fest på Frödingshöjd, där hade vi skittrevligt.

Sen blev det in till stan, Nöjesfabriken och där hade vi väldigt kul, även om vi så gott som hela tiden befann oss i bowlingbaren. Awesome. Efter utekvällen åkte jag hem till Ankan, som också kom hem efter ett tag, och jag ber om ursäkt om jag höll dig uppe inatt. Sorry tjejen.

Torbjörn, Tröbjörn, Torbjörn? Jag ringer till dig vid tre och du sitter och tittar på Sagan om RIngen? Naaw, din lilla nörd, va gulligt töntig du är då, haha. Här kommer den, även om du så gott som totalt misslyckades med att hjälpa mig, men som sagt, vi tar det lugnt? Men för andra funkade iaf. din teknik utmärkt. Jag har sagt det förut och säger det igen, Wingman of the Year. Torbjörn Lindblad. Awesome.


bro-hug and knucklebumb, man.


Min tröja är borta, finns den hos dig Mikael? Jag hoppas den gör det!


awesome, johan
2009-02-01 @ 15:21:23 winter of 08 Permalink


Kommentarer
Postat av: Torris

Hell yeah I am ! :D

2009-02-01 @ 17:11:45
URL: http://08torris.blogspot.com/
Postat av: Johan

Klart du är, din awesome lilla nörd^^

2009-02-01 @ 17:17:10
URL: http://evryday.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig, ffs!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0