Mikael Snygg-Sofi Lina Sandra Leila Angelica Tgrr Lisa 'Kvinnan' B. Malin Super-Biddan Lisa 'MILF' B. Mimmi KG Min Facebook-profil

oh no, the elephants are stealing my paper!

den 3 februari 09

Idag har varit en rätt seg dag, varit hemma, försovit mig, väntat på Louise som aldrig kom ^^ sen har jag en filmkväll planerad imorn. Och jag vill ha den, med min vänner, så kom nu ffs. Jag kan betala den jävla bussen åt er. Herregud. Det kommer bjudas på Coca Cola, chips och dipp mer Coca Cola och nämnde jag att jag skjutsar hem er efteråt?

kom hit och umgås med mig, johan
2009-02-03 @ 23:36:03 winter of 08 Permalink


Kommentarer
Postat av: sofi

jag tycker du kan komma till skövde och gå ut med mig istället.. jag vet inte om mitt namn kommer synas nu för det har en tendens att inte göra det fast att jag skriver det men iallafall, it's sofi speaking!!!

2009-02-05 @ 17:30:00
URL: http://lapopinthesixties.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig, ffs!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0