Mikael Snygg-Sofi Lina Sandra Leila Angelica Tgrr Lisa 'Kvinnan' B. Malin Super-Biddan Lisa 'MILF' B. Mimmi KG Min Facebook-profil

hey boy, come here and i promise - i love you long time.

den 26 februari 09

Jag hittade fynd idag, två tröjor, en luvis och en stickad! Whooho!

Jag har varit ute på äventyr. Nykter. Ja, detta är alltså inget skämt. Helt sant asså.
Jag hade min nya otroligt snygga luvtröja på mig. Ashett var det. Det blev förfest hos Martina, I brought Lisa of course. Sen blev det ner till Arena där det festades loss, för alla andra men inte mig. Jag drack 2 cola och en alkoholfri drink. Damn säger jag. Jag är stolt.

Bill och Bull eller? WTF! Jag är så Bill isf. Inte Lisa.

Killen i garderoben, Dennis(?) var söt iaf, eller kanske snygg? Det brukar han vara. Han sa att jag var gullig iaf, så jag är rätt nöjd med kvällen. Lisa fick ta på hans fläta, och jag fick nöja mig med en slängkyss i vimmlet när vi skulle därifrån.


awesome, ful i ansiktet dock.

Skjutsade hem Malin och Lisa, sen begav jag mig hemåt, klockan är nu 3.20 och jag ska upp om 3 och en halv timme, gött. Not Awesome.

Haha, Malin, Martina, Lina och Sophia var jättefulla. Typ, kraftigt berusade. Haha.

Vill bara än en gång lägga uppmärksamheten på mina otroligt snygga kläder idag. Laid back. Snyggt. Sött(?). Hett.

godnatt, johan
2009-02-27 @ 03:25:34 winter of 08 Permalink


Kommentarer
Postat av: M

gaaah, va fan gjorde vi igår!? Minnesluckor.NU!

ojojoj, ringer dig sen, ska till skolan nu (Y)

2009-02-27 @ 10:19:28
URL: http://tgrr.blogg.se/
Postat av: pehlas

är det månne lite spritproblem där ligger kanske i släkten?

2009-02-27 @ 17:15:45
Postat av: As

Jag gillade kläderna :D

2009-02-27 @ 21:50:02
URL: http://youngatheart.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig, ffs!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0