Mikael Snygg-Sofi Lina Sandra Leila Angelica Tgrr Lisa 'Kvinnan' B. Malin Super-Biddan Lisa 'MILF' B. Mimmi KG Min Facebook-profil

music is the word of freedom, feelings, dancing and awesomeness.

den 24 februari 09

Tisdag. Hmm. Jaja, en vanlig dag i veckan och jag ska in till storstan sen. Jag ska gå på stan med Kvinnan. Ska se om vi kan ta en riktig shoppingrunda och kanske åka ut till Bergvik också.
Min jacka har ju tagit slut inne i stan för tillfället och jag vill gärna ha den så fort som möjligt. Den är så snygg, plus att jag får den av Mamma och Pappa i väldigt försenad körkortspresent, hehe.

Jag satt igår och gjorde iordning min nya mixpod. Den lilla ipod-liknande saken här vid sidan alltså. Jag knåpade ihop en ny design på den, sen tog jag och lade till lite mer musik, och tog bort lite musik. Sen tog jag bort det som kanske var det mest störande med den, autoplay. Så om ni nu vill lyssna så får ni trycka igång den själva. Vad tycker ni om den? Musiken?


'Du springer aldrig ifatt, när jag väl är där. Jag vill inte tänka frammåt, men är livrädd för att fastna här. Nu kan det va försent att säga som det är.'

Kollade på filmen Milk igår, då den blev oskarsbelönad i helgen. Eller ja, Bästa manliga huvudroll. Och ja, den var annorlunda. Kanske inte riktigt min film? Det kan ha varit så att jag var för trött när jag såg den igår natt, men jag tyckte inte den gjorde något intryck direkt, förutom Sean Penn, som hade huvudrollen. Han var riktigt bra, och rätt rolig att se i en sån film.

Nu ska jag nog sova lite till innan jag beger mig ut på äventyr med Lisa.

go'day mate, johan
2009-02-24 @ 08:42:14 winter of 08 Permalink


Kommentarer
Postat av: Mikael

Tack för att du tog bort autoplay, var riktigt jobbigt faktiskt. ^^

2009-02-24 @ 13:22:18
URL: http://mierz.blogg.se/
Postat av: Johan

jag vet, den var verkligen det.

2009-02-24 @ 18:19:25
URL: http://evryday.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig, ffs!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0