Mikael Snygg-Sofi Lina Sandra Leila Angelica Tgrr Lisa 'Kvinnan' B. Malin Super-Biddan Lisa 'MILF' B. Mimmi KG Min Facebook-profil

looking at people to pass the time, could work i guess.

den 2 februari 09

Sitter själv på KAU just nu, men Lisa borde komma om en tjugo minuter. Funderar på att köpa en kaffe och sitta och titta på folk. Kanske kan funka som tidsfördriv? Kanske...

Antar att folk har märkt att jag nu på sistone börjat blogga massa bilder på mig själv, och jag gillert'


muppen själv.

Det är jävligt kallt ute. Ta på er mycket kläder och sköna underkläder, det finns ingen funktion med sköna underkläder men asså, det är ju skönt. Idag är ingen dag för string, spets eller briefs. Vi kan va sexiga ändå.

mupp, johan
2009-02-02 @ 09:37:42 winter of 08 Permalink


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig, ffs!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0