Mikael Snygg-Sofi Lina Sandra Leila Angelica Tgrr Lisa 'Kvinnan' B. Malin Super-Biddan Lisa 'MILF' B. Mimmi KG Min Facebook-profil

i'm going fighting in your hood, street up, street down, i'm going to fight.

den 15 februari 09

Hmm, det är svart över hela mitt golv och jag undrar vad det är. Jag tror det är mascara, från Emma eller Caroline, men båda nekar helt till det. Asså, seriöst, det är svarta streck och utsmetningar över hela golvet vilket betyder att jag kommer få städa idag. Fan också. Jag städa här om dagen jue, kuk.


mjoo.
Melodifestival blev det igår, hemma hos Lisa med hennes familj, det var trevligt, kom lite sent eftersom jg skulle skjutsa den otacksamma skitungen Caroline och hennes kompis till Bion och sen skulle Emma till Herrhagen. Melodifestivalen igår var helt okej, älska Petra Mede och killen med hålet i byxorna som satt brevid henne i publiken, haha.

Efter melodifestivalen så tog jag och Lisa oss en sväng in till staden och gick på Arena i typ 20 minuter, jag tog med mig en liten förvirrad flicka in, gratis, men fick man ett tack eller ngt? Nej. Ett telefonnummer tack ffs! Dock är jag inte riktigt på jakt efter telefonnummer just nu, men snart kanske? Ja, snart.

Det var halkigt ute igår, eller hur Lisa? ^^. Vi fick värsta sladden i stora rondellen vid våxnäs, men jag rätade upp bilen rätt fort, hehe.

Nej nu jävlar, ska man väl ta tag i livet och städa och kanske rensa rummet på smutskläder?

hej hej, johan
2009-02-15 @ 12:21:00 winter of 08 Permalink


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig, ffs!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0