Mikael Snygg-Sofi Lina Sandra Leila Angelica Tgrr Lisa 'Kvinnan' B. Malin Super-Biddan Lisa 'MILF' B. Mimmi KG Min Facebook-profil

i'm goin to stop biting my nails, cause it's a bad habit.

fortf. den 15 februari 09

Har filat lite på det jag ska göra innan sommaren kommer. Så jag har typ gort en lista.

Jag ska:

- Sluta bita på naglarna för det är sjukt äckligt och fult.
- Gå ner 14 kilo till
- Ha fimkvällar
- Gå på date, för första gången i mitt liv
- Vinna någon sags tävling, gärna karaoke, måste stå på en scen nu, har gått för lång tid nu
- Skaffa lägehet
- Börja träna på riktigt, mitt gymmande räcker inte nu känner jag
- Hitta mig själv
- Bli riktigt, riktigt full, igen, ett antal ggr.
- Ha riktigt jävla kul

Vet inte riktigt när och hur allt detta ska gå till, men jag ska försöka. Som fan ^^.

awesome, johan
2009-02-15 @ 12:59:29 winter of 08 Permalink


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig, ffs!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0