Mikael Snygg-Sofi Lina Sandra Leila Angelica Tgrr Lisa 'Kvinnan' B. Malin Super-Biddan Lisa 'MILF' B. Mimmi KG Min Facebook-profil

i'm back. what more can i say besides that it feels great waching charlestown doin' the wave as my bus rolls in at the station

den 22 februari 09

Heh, now i'm back. Tillbaka i Värmland. Sitter här hemma efter en helg som har varit ja, lite speciell. Har ju varit och hälsat på i Skövde, hos Emma och Sofi som fyllt 18 så det var självklart dags för 18-årsfest. Det var riktigt kul, det hände lite saker, festen stängde vid halv tolv. Dagen efter blev det pizza på golvet för en del, Donnie Darko och sen melodifestival. Sen efter ännu en überlång bussresa är jag tillbaka från början. Underbart? Jag vet ni saknat mig Karlstad.

Meningen med denna sammanfattning är självklart att ni ska veta att jag haft roligt, men inte riktigt hur roligt. Så sluta undra.

Jag lyssnar på Save Yourself med James Morrison, för den är så sjukt bra. Hoppas att alla haft en bra helg. Och om det hänt något vill jag att ni ska veta att ni kan ringa när som helst. Mina vänner är min familj. Jag blir lätt orolig, men vi ska inte tänka på det.


one-man-show at it's best

'Jag var alltid där för dig men du märkte inte ens när jag mådde dåligt, men det gör dom nu. Jag behöver inte dig.'

charlestown, johan
2009-02-22 @ 19:42:07 winter of 08 Permalink


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig, ffs!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0