Mikael Snygg-Sofi Lina Sandra Leila Angelica Tgrr Lisa 'Kvinnan' B. Malin Super-Biddan Lisa 'MILF' B. Mimmi KG Min Facebook-profil

'ever felt like trying something new, but were afraid of what your friends might think?'

den 11 februari 09

Brytit mönster. Provat nya saker. Gjort sånt jag aldrig gjort förut. Jag har gjort det. Hur det togs det vet jag inte, jag blir väldigt glad om det går åt ett håll men annars kan jag ta det också. Det gör inget känner jag idag. Nu när jag fått smak på det nya, det fräscha, känner jag för att göra ngt drasiskt. Kanske ska man klippa av sig håret? Eller bara prova en ny frisyr med konstiga slingor? En ny tatuering? En piercing? Jag vet inte. Men något vill jag göra. Jag hävdar inte att jag är normal eller att jag mår bra, men jag mår bättre.

Ska trassla imorn, men det kanske tar lång tid innan jag får som jag vill med vissa saker. Men det gör inget, det är inte akut, tycker jag idag iaf.

Arbetet med Phonetics är klart nu, fan va skönt. Alla håller tummarna!

Jag funderar på att helt bojkotta Lördag, hata den här helgen och alla hjärtan som hänger överallt. Jag har ingen speciell nu, vill jag ha en? Mmjaa, det vill jag nog. Idag fick jag frågan om jag ville tävla om en hotellnatt i helgen, jag var nära att slå till honom, va fan ska jag på ett hotell och göra, ensam?

jaha, johan

2009-02-11 @ 22:54:24 winter of 08 Permalink


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig, ffs!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0