Mikael Snygg-Sofi Lina Sandra Leila Angelica Tgrr Lisa 'Kvinnan' B. Malin Super-Biddan Lisa 'MILF' B. Mimmi KG Min Facebook-profil

claim to fame, clammer for glammer, with friends that are amazing - give me

den 17 februari 09

Jag får inse att de aldrig kommer hända, men asså, vad trodde jag ^^ jag var ju tvungen att testa eller hur?

Sitter och surfar lite på apotekets hemsida efter lite nya piller. Undrar vad man ska köpa. Har tröttnat på alvedon som typ inte funkar längre om det inte intas i stora mängder och med andra piller. Jag funderar på att prova något med acetylsalicylsyra. Sen måste jag köpa nya kapslar med laktasenzym, och mer VoltarenT. Damn. Dyrt. Som tur är betalar man inte själv ^^.


en sommar med the ark, ge mig igen, sofi!

Jag vill ha sommar. Eller nej, vår och början av sommar. Sen vill jag ha någon att dela den med men det är en helt annan historia. Ta mig fan asså, ge oss plusgraderna tillbaka. Det har varit askallt skitlänge nu. Give me sunlight. Just nu känns det lite sådär, men jag kommer forsätta ha mina färg-glada skor på mig, allt för att det ska vara lite, lite sommar.

what time is it? summertime, johan
2009-02-18 @ 00:56:21 winter of 08 Permalink


Kommentarer
Postat av: sofi!!!!!!!!

asssså vad glad jag blev när emma sa att du skulle komma på festen typ aah tårar i ögonen

Till helgen ska vi festa järnet, kanju citera en låttext "we're gonna party like it's 1699"!!!! i sinom tid kommer sommaren med, i sinom tid. ses på fredag handsome!!!!!!!!!! woo h3h3

2009-02-18 @ 10:48:12
URL: http://lapopinthesixties.blogg.se/
Postat av: Anonym

Förlåt för att det inte blev någon glass idag :/

2009-02-18 @ 18:26:25
URL: http://youngatheart.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig, ffs!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0