Mikael Snygg-Sofi Lina Sandra Leila Angelica Tgrr Lisa 'Kvinnan' B. Malin Super-Biddan Lisa 'MILF' B. Mimmi KG Min Facebook-profil

this is halloween

den 24 december 09
God Jul gott folk. Merry Christmas.

Sitter i sängen såhär tidigt efter tre dagar med julklappshandlande och jobb på Myrorna. Nu på självaste julafton hade jag självklart försovit mig och vaknade 40 minuter sent av att jag väcktes av min skjuts. Mysigt.

Nu sitter jag alltså här med stor förvantan, kanske inte så mycket på idag, utan kanske mer på de underbart röjjiga kvällarna framöver. They're called Juldagen och Annandag jul på Ankan och Nöjesfabriken. Underbart.

Igår blev det en stulen jultradition. Fröken Rundins för att vara exakt, men med en liten twist. Jag och Jacqueline satte oss ner igår kväll för att se Nightmare Before Christmas och High School Musical, med lite vin och snacks. Skitmysigt verkligen.

Såg även att en 2-Disc specialutgåva med Nightmare before Christmas fanns på Åhlens för endast 99kr. Ville ha den. So bad. Men nej.

Nu står alla julklapparna på soffan och ska väl inom några timmar bege mig uppåt mot Bror med dom, är väl rätt nöjd med det jag inhandlat faktiskt. Jag hoppas bara att de mottagande blir glada och nöjda.

Nu ska jag sova ungefär 2 timmar och 43 minuter innan det blir upp igen. Mysigt, så kyss i ljumsken tills dess mina små älsklingar. Något är btw fel så jag kan inte godkänna kommentarer? Hata Blogg Esse som vanligt liksom.

posted by: johanwilhelm
2009-12-24 @ 07:57:44 fall of 09 Permalink


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig, ffs!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0