Mikael Snygg-Sofi Lina Sandra Leila Angelica Tgrr Lisa 'Kvinnan' B. Malin Super-Biddan Lisa 'MILF' B. Mimmi KG Min Facebook-profil

why you so speechless, so speechless? i'll never love again.

den 4 december 09

En vecka och två dagar sedan jag bloggade sist.
Internetproblem och ett häktiskt schema har växlats med sjukdom och trötthet. Men nu är jag här igen. Med The Big Bang Theory på TVn och lite julmusik i bakgrunden i ett vardagsrum ute i de värmländska skogarna så sitter jag och har det mysigt. Ska snart bege mig inmot staden för lite kvalitetstid med Lisa.



Förra veckan öppnade Tempel, Karlstads nya nattklubb, och vilken nattklubb det är? Wow, det va länge sedan man såg nånting så nytt och fräscht här i karlstad, det har ju som sagt inte hänt så mycket bland dom större nattklubbarna här i stan. Visst uppdaterade Nöjesfabriken sitt Stora Dansgolv med ett helt okej podium som faktiskt är riktigt snyggt, men det håller inget mot nya fräscha Tempel.



Ikväll öppnar även det nya Tempel Steakhouse. Kanske skulle ta en sväng förbi för att se hur dom framställer det konceptet, I payed a visit to Tempel Loungebar häromdagen och där var det lika trevligt som det alltid har varit.



Jacks N' Jokers hade en liten fin tillställning på Glada Ankan, en releasefest för den nya demon Welcome to Jacksville med support av Heartache Avenue. Bra musik, bra scenframträdanden och riktigt mycket folk. Awesome.



Lady Gaga's nya skiva finns i butik. Monster. So Happy I could Die. Telephone. Bad Romance. Dance in the Dark. Speechless. Teeth. Me love it.

johanwilhelm
2009-12-04 @ 14:49:10 fall of 09 Permalink


Kommentarer
Postat av: sofi

ÄLSKAR BLOGGDESIGNEN!!!!! och var håller du hus handsome?

2009-12-14 @ 19:06:11

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig, ffs!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0