Mikael Snygg-Sofi Lina Sandra Leila Angelica Tgrr Lisa 'Kvinnan' B. Malin Super-Biddan Lisa 'MILF' B. Mimmi KG Min Facebook-profil

and very very very very trendy shoes

den 26 december 09

Juldagen och dess underbara ögonblick
kommer bli ganska så svår att slå.

Det hela började med Tempel och trevligheter. Jag och Jacqueline svepte in lite sådär i halvfart eftersom det var sjukt mycket kö till och med vid VIP-ingången. Men efter ett tag kom vi in, och Oscar Sjöbom kunde få sin mössa, vi kunde lyssna på Henrik Esping som fick sin revansch bakom DJ-båset och vi kunde dansa till Bad Romance hos Daniel Svensson i partybaren. En skön start på kvällen liksom.


vimmel på tempel

Ankan och lite presentutdelning blev efter det. Jenny Harmati fyller ju 25* på måndag så det skulle ju uppmärksammas och sen skulle jag ju även börja jobba. Så fotografera blev ju och det gick riktigt bra. Innan någon annan berättar vad som hände mer så tänkte jag bara skriva lite kort hur jag, på ett mycket snyggt och sensuellt sätt hällde öl över mig själv på dansgolvet. Mycket uppskattat av publiken.


trendy shoes

Själv var jag även mycket nöjd med uppsättningen bartendrar. Hehe. Mycket, mycket nöjd. Fyrtal i ess kan man väl säga lite sådär i förbifarten.


blött på ankan


den glada flickan

Efter Ankan bar det av till Nöjesfabriken, i snön. Fyfan asså. Aja, efter ett tag kom vi fram och möttes av våra vänner som bestämt sig för att gå eftersom dom var hungriga. Dålig stil! Men vi gick in, och va sådär snö-i-håret-chicka som man brukar vara på Juldagen liksom.

Träffade en gammal klasskamrat som jag inte sett på flera år känns det som nu. Det var riktigt trevligt, började ju nästan sakna gamla H3. Sen träffade jag schelfklart Gohar Avagyan. Och började smågråta av lycka. Fan va jag saknat den lilla utlänningen. <3


malin och gohar


anders, lika bra som alltid


olov, lika snygg som alltid

Nu blir det mellandagsrea och annat roligt nere på stan. Ikväll blir det Vimmelfotografering på Glada Ankan och Nöjesfabriken, so be there or be a square ;)

posted by: johanwilhelm

photos by: johanwilhelm,
jacqueline christensen &
emelie nilsson larsson
2009-12-26 @ 12:40:48 fall of 09 Permalink


Kommentarer
Postat av: Gohar

jag var minst lika glad över att träffa dig vännen! :D

2009-12-26 @ 16:16:29
URL: http://fiiikus.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig, ffs!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0