Mikael Snygg-Sofi Lina Sandra Leila Angelica Tgrr Lisa 'Kvinnan' B. Malin Super-Biddan Lisa 'MILF' B. Mimmi KG Min Facebook-profil

caught with his pants down

den 20 december 09

4 dagar kvar till fenomenet julafton. Mysigt.

Igår blev det fotografering på Nöjesfabriken med kort visiter till Club By George och Anders på Ankan of course. Allt rullade på, det va svinkallt ute men ändå mysigt med lite vin i handen. Svagvin alltså. Eller ah, typ. Det blev varmt när man stod med vakterna på Ankan och precis vid ingången på Nöjesfabriken. Annars va det faktiskt svinkallt. Svinkallt.


Olov tar av sig byxorna för vem som helst tydligen. Och jag som kände mig så speciell. Men det gör inget, med den bakdelen borde byxorna lämnas hemma.

Igår influenserades av bra musik och jag älskar verkligen min nya juliga icke-juliga spellista. Lady GaGa, HSM Cast, Adele, Melissa Horn, Jason Derulo med flera. Ingen Carola i år. Ingen alls i år. And it feels good.


Försöker städa, måste nog fortsätta med det. Det patetiska försöket till att städa alltså. Fortsätta med det liksom. Orka? Nej.

posted by johanwilhelm
2009-12-20 @ 18:36:00 fall of 09 Permalink


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig, ffs!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0