Mikael Snygg-Sofi Lina Sandra Leila Angelica Tgrr Lisa 'Kvinnan' B. Malin Super-Biddan Lisa 'MILF' B. Mimmi KG Min Facebook-profil

you've got me wondering why i - i like it rough.

den 11 augusti 09

Hmm. Ja, nu har det gått sådär jättelång tid mellan mina blogginlägg igen. Jepp, orka blogga när man har så mycket annat att hålla på med eller?

Senaste veckan har varit ganska helt underbar faktiskt. Jag har haft ett mycket försenat 20-års-kalas, har varit med om final på sommaronsdag, white night, på Nöjesfabriken, sett Harry Potter, 17 Again, Confessions of a shopoholic och hela säsong 1 och 2 av Heroes. Sen har jag umgåtts precis som vanligt.

Igår var det faktiskt lite av en bitterljuv kväll. Finalen av Måndagsklubben, Sexy Night. Vi bestämde oss för att go out with a bang. Med två teman, blow-up-doll och tysk-hård-porr-alá-95, gjorde vi Arena en aning hetare än vad det var när vi kom. Jag hade köpt en liten avskedspresent till Rikard som gjorde sin sista dag också, det skulle varit blommor till också men vi hann inte med det. Scenframträdanden, underbara människor, halvnakna bartenders och en mycket mer naken efterfest, som för övrigt kan varit den lugnaste och sämsta efterfest jag varit på, men vad gör det när pojkarna badar i vita underkläder?

Nu ska jag ner mot stan och pimpla chai.

bye, johan
2009-08-11 @ 14:04:02 spring of 09 Permalink


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig, ffs!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0