Mikael Snygg-Sofi Lina Sandra Leila Angelica Tgrr Lisa 'Kvinnan' B. Malin Super-Biddan Lisa 'MILF' B. Mimmi KG Min Facebook-profil

so i say thank you for the music, the songs i'm singing

den 18 augusti 09

Jag ber om ursäkt, eller vet ni? Vi säger såhär, bloggen har haft ett lite halvdant sommarlov men jag lovar att den nu till hösten kommer vara mer utförligt arbetad med, designen kommer vara underbar och fler saker kommer att skrivas om. Självklart ska alla ni som läser få en recap från sommaren, och för er som undrar vart Ev'ryday and summer 09 tog vägen kan jag säga att jag inte tyckt det varit ngn ideé eftersom vi inte haft ngn riktig sommar förutom ett par dagar då och då.

lite av vad sommaren har erbjudit.

Så, om ngra dagar börjar skolan igen, nollningen drar igång och vi ska ha skitkul. Hur det blir efter detta halvår för mig får vi se, har lite funderingar kring min utbildning och även vad fan jag vill bli när jag blir stor. Men det är sånt vi ska tala om lite senare.

tack, johan
2009-08-18 @ 11:42:59 spring of 09 Permalink


Kommentarer
Postat av: safiiii

azzå johan. untz untz untz!!!!!!

2009-08-29 @ 17:27:49
URL: http://radiomaze.blogspot.com

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig, ffs!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0