Mikael Snygg-Sofi Lina Sandra Leila Angelica Tgrr Lisa 'Kvinnan' B. Malin Super-Biddan Lisa 'MILF' B. Mimmi KG Min Facebook-profil

hmhm humhum, today and the 22nd.

den 2 april 09

Oj, oj vilken vecka som gått. Sa jag att jag vart på The Hives? Nej, det gjorde jag nog inte, det var iaf helt awesome. Lördagen var också bra, efter ett tag och lite händelser involverande en viss del av mig. Vilken del? Några vet. Sen detta med att jag jobbat nu tre dagar och tjänat pengar sitter ju inte heller helt fel va?

Idag åt jag lunch och vuxenhandlade med Gohar. Vi hade det så skönt på en uteservering i cenrum efter vi hade handlat lite vattentät elektronik. Skitskönt var det verkligen. Kul att se den lilla apan igen, var ju ett tag sen. Fick reda på att Frida flyr Sverige för en kontinent kallad Ausralien. Avis? Javisst. Sen blev det kaos på Myrorna och jag fick försöka hjälpa till, det är alltid lika kul när kassan lägger av. Btw så fixades problemet av superduon Johan-Berit. Mouaha.

Snart ska jag sova.

hmhm hum, johan
2009-04-02 @ 22:22:12 winter of 08 Permalink


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig, ffs!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0