Mikael Snygg-Sofi Lina Sandra Leila Angelica Tgrr Lisa 'Kvinnan' B. Malin Super-Biddan Lisa 'MILF' B. Mimmi KG Min Facebook-profil

these glory days are wonderful, so wonderful.

den 26 april 09 

Woho. Utekvällar, releasefester, grillning och shopping. I onsdags så träffade jag Angelica efter skolan, vi åt god mat på uteservering och gick lite på stan. Hon skulle handla lite saker innan hon flyr landet. Lite senare på kvällen blev det av till Hultsberg och hämta Lisa, sen åkte vi hem till Angelica och sen blev det Glada Ankan och releasefest för Jacks n' Jokers. Det var riktigt trevligt, vi åt lite mat och lyssnade på musiken.

I torsdags blev det grillning med lite skönt folk. Vi började vår grillning ute på Sundsta, runt klockan 18.00 och gick inte därifrån förens klockan blev 22.00 ungefär. Det var gott med grillat och bara lukten av det grillade köttet får en att tänka tillbaka på förra sommarens grillfester och trevliga stunder. Potatissallad är min gud. Efter grillningen kom Ulle med sina kompisar också, det var skitkul att träffa allt gammalt folk, man ses ju ffs aldrig liksom. Vi gick till Sandra och började kolla på film men då var det dags för mig och Angelica att bege oss ut på äventyr än en gång. Vi åkte till Glada Ankan som aldrig är dåligt på torsdagar.

Fredagen blev shoppingdag med Lisa, bakis som fan men snygg som aldrig förr. Jag köpte ett par knall-blå byxor, två tees, en brandröd jacka och en gigantisk klocka. Det är så snyggt alltihop. Aja, igår kväll blev det hem till Lisa för en mini-förfest innan vi två stack in till staden för att äta lite mat och sen gå och sätta oss med Verona, Angelica och Sara på Scores uteservering. Vi stannade väl där i ungefär 40 minuter sen blev det av till Arena och dricka billig alkohol! Yeah! 

Hmm, ja, det hände ju lite grejer i fredags, men ingen ångest iaf. Just nu känner jag att det var rätt roligt. Kan ju passa på att gratta de två lesbiska flickorna till deras förlovning. Haha, herregud Lisa, haha.

Bilder från dessa dagar finns på facebook.

Igår blev det förfest ute på Norrstrand som ett farväl till en underbar ung kvinna som tar steget ut i världen imorn och flyttar till Amerika. Angelica, ha det bra. Det var riktigt kul. Bilder kommer komma upp på facebook iaf, kanske här också.

Idag har jag inhandlat en skitsnygg jacka av en snygg blond expedit och sen även en systemkamera av en tjock expedit med mustach. Snart ska jag sova också.
091125d, johan
2009-04-26 @ 22:25:49 spring of 09 Permalink


Kommentarer
Postat av: Anonym

Alltså den blonda duden är inte så snygg, men hans blonda kollega däremot och så får vi inte glömma han kusin ;D. OH LALALALA!



MM potatissallad <3<<3<3<3<33<3

2009-04-26 @ 22:38:53
Postat av: Anonym

Från Ann-Sofie jaaa

2009-04-26 @ 22:39:00
Postat av: Mikael

Sv: A camp är helt ok, jag gillar Nina Persson, hon har ju ingen läskig röst. Fast hon är bättre i the cardigans. Tyvärr är dock inte a camp colonia tillräckligt bra för en top 10 placering.

2009-04-27 @ 21:20:46
URL: http://mierz.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig, ffs!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0