Mikael Snygg-Sofi Lina Sandra Leila Angelica Tgrr Lisa 'Kvinnan' B. Malin Super-Biddan Lisa 'MILF' B. Mimmi KG Min Facebook-profil

we spelled words, small and simple words, with our butts.

den 15 april 09 

Igår blev det KAU, Didaktik och hålla lektion. Det var riktigt kul. Jag höll på lite med charader, vi fick spela jeopardy, stava med våra rumpor, se på the Simpsons, ah, jättemycket olika bra och roliga förslag på hur man kan lära sig. Skitkul verkligen.  


Efter skolan träffade jag 'The Lazy One' och sen Tamara, vi tog bussen ner till centrum där det var dags för lunch. Jag och Tamara gick på Wayne's of course, jag åt pastasallad med kyckling, of course. Asså, den är så god att det är sjukt. Den är verkligen dreglande god, om man får bröd och soltorkade tomater det vill säga. Och att en stor Iste ingår är ju inte heller fel eller? Nepp, det är det verkligen inte. 


if you go to wayne's all the time, you'll look like this

Dock finns det ju tyvärr ett Wayne's som man inte ska gå till, och det kan tyvärr vara det mysigaste. Det är inget fel på maten där, men ibland kan servicen där vara undermålig. Mycket undermålig. Det var iaf trevligt att träffa Tamara, ser henne inte sådär jätteofta.

Grattis Grattis Grattis Grattis! Lisa fyller år idag! Grattis! Grattis Grattis!  Sen blir det kalas! Woho!

Ooh, jag total-kapade ett par hög-halsade sneakers för bara 29.50, i fake-skinn, häromdagen. Skitsnygga verkligen. Dom passar utmrkt till min svarta Fred Perry Bag.

Idag har jag försökt och studera lite, men känner att jag har alldeles för mycket som stör här hemma, sen känns det inte som om ngt går in, alls. Så jag tar ett sextimmars-pass imorn.
fest, johan
2009-04-15 @ 15:40:55 spring of 09 Permalink


Kommentarer
Postat av: sofi

kom till skövde snarast

2009-04-16 @ 09:53:10
URL: http://radiomaze.blogspot.com

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig, ffs!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0