Mikael Snygg-Sofi Lina Sandra Leila Angelica Tgrr Lisa 'Kvinnan' B. Malin Super-Biddan Lisa 'MILF' B. Mimmi KG Min Facebook-profil

gardenwork and nostalgia, back to school and back to black.

den 13 april 09 

Påtvingat trädgårsarbete är nu utfört. Har plockat pinnar som Farfar klippt från träden. Det var skitjobbigt. Eller, nej, själva jobbet i sig var inte jobbigt, det är bara det att trädgårsarbete är tråkigt som fan. Lite roligt är det tydligen att se skillnaden på mig, Kim och Pappa. Pappa har på sig arbetskläder av superkvalité och jobbhandskar, Kim har typ mjukis och ngn ful vinterjacka/luvtröja och jobbhandskar, men jag däremot, jag drar på mig übertajta jeans, sneakers, skitsnygg hoodie och tumvantar. Jag kan väl erkänna att det kanske inte är de bästa arbetskläderna men ändå, om jag av någon anledning ska göra trädgårdsarbete så ska jag ta mig fan vara snygg medans jag utför det. (Hmm, kan jag ha postat ett sånt här inlägg för ungefär ett år sedan också?) 


Jag sitter faktiskt just nu och kollar tillbaka lite på bloggen, lite av dom åren som gått. Från Birdshark.blogg.se-tiden, från studenten, från de år som jag faktikst har bloggat, har ju blivit ett par nu, synd bara att jag har tagit bort alla från när jag verkligen började. Jag kommer fortfarande ihåg den gräsliga randiga bakgrunden och mitt "Välkommen till min nya blogg"-inlägg. Herregud, tack och lov för webdesign. Det är ändå lite nostalgi i det, det är det. Man ser bilder på gamla vänner, alla dom som kommit och gått under dom här snart tre åren, folk som man då kanske inte trodde man skulle lära känna, men så står man här idag och träffar dom varje vecka. SKönt hur det kan bli sådär ibland, eller hur? 


Nu ska jag ta och försöka planera veckan lite. Nu blir det äntligen tillbaka till KAU, har inte varit där på mer än fyra veckor, ska bli kul att träffa mina klasskamrater och det igen. 

^^ johan
2009-04-13 @ 14:32:38 spring of 09 Permalink


Kommentarer
Postat av: Mikael

Hahah bra filosofi! Man ska alltid vara snygg, även när man arbetar! ;)



Oj shit, har du bloggat i tre år.

2009-04-13 @ 15:13:20
URL: http://mierz.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig, ffs!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0