Mikael Snygg-Sofi Lina Sandra Leila Angelica Tgrr Lisa 'Kvinnan' B. Malin Super-Biddan Lisa 'MILF' B. Mimmi KG Min Facebook-profil

the third of april turned out to be a great day. yes, it did.

den 3 april 09

Har dragit på mig ett par dassgrå stuprör och en vit tee och åkt till praktiken. Nu sitter jag här efter lite Anne Frank och en tur till Ica. Idag kan ju vara sista dagen jag har dessa elever jag jobbar med, vilket betyder att de borde och ska få lite fredagsmys. Det blir lite glass, strössel, marshmallows och chockladsås.

Sen ska jag på staden med kvinnan, Lisa. Hon ska handla lite och jag funderar på att råka handla en gubbhatt till. Jag hart ju under en veckas tid råkat handla tre halsdukar, en väska och en gubbkeps. Och en tee och en slips och lite vattentät elektronik. Fan också. Men enligt mig kan det vara så att jag är värd att handla lite nu. Varför ska pengar gå till fula räkningar och annat sånt? Varför?

Nå, regeringen? Hur går det med mitt "flytta-alla-svenskar-till-ett-varmare-land"-förslag? Har ni kommit fram till något? Hmm, har ni det?

Jag vill ta en billig resa till Rom, vill du med? Det borde inte gå på så mycket? Vi kan bo på Alessandro tillsammans och handla i gatustånd och äta gratis pizza. Sewn kan vi gå till Stazione Termini och hänga på McDonalds om det skulle vara så.

Ååååhåhåhåhåhåhhåhåhåååååhåhåhåh, solen tittar fram och det blir varmt ute nu. Upp med ärmarna på skinnjackan.

Ska ut ikväll. Kom just på att jag skulle ringt Therese igår, fan också. Aja, ut ikväll iaf. Lisa och jag ska sammanstråla runt klockan 21 och gå på Nöjesfabriken. Jag tänker trycka upp mitt leg i ansiktet på vakten den här gången, jag vill aldrig mer höra "Hej!" följt av "Vaddå leg? Du är ju här varje helg ändå?" utan jag vill bli behandlad som vilken jävla vanlig person som helst som kanske bara går ut en gång i månaden.

nu ska jag jobba, johan
2009-04-03 @ 12:09:26 winter of 08 Permalink


Kommentarer
Postat av: V, R & J

Tjenare Johan!! tycker du har skön stil :D / viccy, beccy och julia i 9D

2009-04-03 @ 16:24:06
Postat av: sofi

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAa vi åker älskling vi åker vi åker!! när man är uuuuung, man vill va hööööög, man vill va hög när man e uuuuuuuung

2009-04-05 @ 10:53:32
URL: http://radiomaze.blogspot.com

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig, ffs!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0