Mikael Snygg-Sofi Lina Sandra Leila Angelica Tgrr Lisa 'Kvinnan' B. Malin Super-Biddan Lisa 'MILF' B. Mimmi KG Min Facebook-profil

the furr, the hyperventilation, the ears and the near-death experience.

fortf. den 16 april 09 

Jag satt ute i kylan. Hade rökt klart. Jag satt på en bänk och hade bara t-shirt. Då kom den. Den lilla grå musen. Den sprang fram till mig och stannade precis framför mina fötter. Fem sekunder senare kom det en katt. Den såg inte musen. Den sprang förbi. Kom inte tillbaka. Musen stannade kvar, och rörde lite på sig. Den var så liten. Den var så grå. Den var så fin. Och bara för ett tag, en liten stund, såg jag dess skönhet. Trots dess lilla grå-brun aktiga päls, små öron och hyperventileringen såg jag lugnet i den. Jag vill också ha ett lugn. En känsla av att jag klarat mig undan döden, men ändå känns det bara som jag...

du kan ju shove it, johan
2009-04-16 @ 23:04:53 spring of 09 Permalink


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig, ffs!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0