Mikael Snygg-Sofi Lina Sandra Leila Angelica Tgrr Lisa 'Kvinnan' B. Malin Super-Biddan Lisa 'MILF' B. Mimmi KG Min Facebook-profil

i'm good on my own i can drink all alone and come home when ever i want.

den 16 april 09 

Jahaja. Så kan det gå om inte haspen är på. Jag har allt jag vill ha, nej men herregud, det är väl klart jag mår bra? Jag ljuger så bra. Men du, vet du? Ibland, ja du, då kan det vara svårt liksom, du vet att vara stark och så. Och inte följa sitt jävla hjärta, och skicka något idiotiskt sms att jag vill ha dig här. Linda Bengtzing. Underbar kvinna med ful frisyr. 

Linda Bengtzing - Jag ljuger så bra

Jag har allt jag vill ha, det är klart jag mår bra 
Som jag sa, när du ringde idag 
Jag ljuger så bra 
Oh, jag ljuger så bra 

Jag har bytt lås på hjärtats alla dörrar 
Sagt upp ditt hyreskontrakt 
Och talat om för alla mina vänner 
Att sista kortet är lagt 
Oh, går du omkring och tror jag är förtvivlad 
Och bara tänker på dig? 
Och ångrar mig, hah, det kan du glömma 
Om du vill veta om jag har slutat drömma 
Och sover lugnt i min säng 
Oh, jag önskar du var här nu så att du kunde se 
Jag överlever utan dig 

Jag kan klara mig själv, kan gå ut varje kväll 
Komma hem när jag vill 
Se en skräckfilm och sen kan jag somna igen 
Utan dig tätt intill 
Har min tidning ifred och en säng som är bred 
Så bättre kan ingenting va' 
Jag har allt jag vill ha 
Som jag sa, när du ringde idag 
Oh, jag ljuger så bra 

Du kanske tror jag ligger här och gråter 
Men baby där har du fel 
Mm, man mister en så står det tusen åter 
Jag går och shoppar och dricker dyra drinkar 
Och jag tänker bara på mig

Jag kan klara mig själv, kan gå ut varje kväll 
Komma hem när jag vill 
Se en skräckfilm och sen kan jag somna igen 
Utan dig tätt intill 
Har min tidning ifred och en säng som är bred 
Så bättre kan ingenting va' 
Jag ljuger så bra 

Men ibland är det svårt att va' stark, inte följa sitt hjärta 
Och inte skicka nå't dumt sms, att jag saknar dig så 

Jag kan klara mig själv, kan gå ut varje kväll 
Komma hem när jag vill 
Se en skräckfilm och sen kan jag somna igen 
Utan dig tätt intill 
Har min tidning ifred och en säng som är bred 
Så bättre kan ingenting va' 
Jag har allt jag vill ha 
Som jag sa, när du ringde idag 
Oh, jag ljuger så, ja jag ljuger så bra

Jag ljuger så bra? Ja, alltid gjort, kommer alltid att göra.

bitterfittan, johan
2009-04-16 @ 22:40:56 music Permalink


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig, ffs!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0