Mikael Snygg-Sofi Lina Sandra Leila Angelica Tgrr Lisa 'Kvinnan' B. Malin Super-Biddan Lisa 'MILF' B. Mimmi KG Min Facebook-profil

forgotten effects can be retrieved in the costumer's service.

den 8 april 09

Oj, oj. Jag handlade igår. Det var skitkul. Jag handlade tre halsdukar, vulgärt korta shorts, två tees, köksbestyr, en film och två fin-västar. Det var jättekul med en Roadtrip tillsammans med Therese, Jessica, Anna och Lisa.
Det blev tidig avgång från Kil till Vålberg och sen till Säffle, sen bar det av på riktigt. Vi åkte bort, handlade som galningar, åkte hemmåt, stannade några timmar i Kungsbacka där vi åt mycket god mat, sen åkte vi hem, på riktigt.

Grattis Torbjörn på födelsedagen!

Jag stendiggade texten "borglömda effekter kan hämtas i kundservice", asså? Hallå? Aja, jag var utmattad och shopping-galen, jag tyckte det var skitkul iaf!

Nu ska jag jobba lite, sen ska jag iväg på prover, sen blir det in till staden för att köpa en parfym, deo och en väska från Ralph Lauren. Awesome.

åååhåhå, johan
2009-04-08 @ 10:03:59 spring of 09 Permalink


Kommentarer
Postat av: Mikael

Eyyy jag är ju från Kungsbacka! :D

2009-04-08 @ 19:54:41
URL: http://mierz.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig, ffs!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0