Mikael Snygg-Sofi Lina Sandra Leila Angelica Tgrr Lisa 'Kvinnan' B. Malin Super-Biddan Lisa 'MILF' B. Mimmi KG Min Facebook-profil

easter, a fun weekend with bunnies and candy and witches and friends and work.

den 12 april 09 

Tänk er, vilken glad påskhelg jag har haft. Eller ah, den har varit helt okej iaf. Jag har inte gjort någonting egentligen. I torsdags blev det fika och lite shopping med Kvinnan. Efter jobbet alltså. Jag köpte självklart en parfym från Ralph Lauren tillsammans med ett deo-stick och en weekend-bag. Weekend-bagen kan vara den snyggaste jag ägt och dofterna är otroligt gubbiga och sexiga. 


Fredagen var en vanlig långfredag, det hände fan typ ingenting. Jag satt här hemma och fixade lite med lite saker. Tog en utflyckt ner till centrum med Kims Lisa, sen blev det hem till Farmor och Farfar där det självklart bjöds på fika och vatten. 

Lördagen var det middag som gällde, även den hos Farmor och Farfar. Efter det blev det ut med Kims Lisa, vi åkte till Nöjesfabriken och det sög, sög och sög. Inte kul alls. Eller jo, lite kul var det. Det blev hem vid ett-tiden, sorry Angelica för att jag inte sa hej då.

*Fan va mycket godis man har ätit under helgen. Nu är det slut med det. Inget mer godis alls innan April of 10.

min weekend, johan
2009-04-12 @ 19:00:46 spring of 09 Permalink


Kommentarer
Postat av: Mikael

Men godis som är så gott!

2009-04-12 @ 19:18:22
URL: http://mierz.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig, ffs!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0