Mikael Snygg-Sofi Lina Sandra Leila Angelica Tgrr Lisa 'Kvinnan' B. Malin Super-Biddan Lisa 'MILF' B. Mimmi KG Min Facebook-profil

work, work, work, sneeze, sneeze, take some pictures and then go home and feel sick and hot, but not the good hot, the bad hot, really bad.

den 28 september 08

Jobbade igår, det var kul att vara butiksansvarig faktiskt, lite panik där när jag trodde att larmet gick på morgonen men det gjorde det ju inte så allt var bra, tills jag skulle stänga och jag hade glömt släcka en lampa i butiken, jag såg att jag hade 59 sekunder tills larmet skulle sättas igång, på den tiden var jag tvungen att låsa så lite panik fick jag, men allt gick bra. Jag hade halsbränna och lite dålig röst genom hela dagen, lite irriterande när man står i kassan och ska liksom klämma fram ett "59kr, vill du ha en påse till det där?" och allt som kommer ut är ett litet "feeamtiiåånii... uhum..." efter ett tag så kom snuvan och på bussen hem kom det där jag hatar allra mest, jag fick lock i hela huvudet, det kändes som om att det satt en liten gubbe, med fult ansikte, inne i mitt huvud och sög in mina ögon med ett sugrör, samma gällde i öronen och i ansiktet, hata. Åt pizza med Pappa och Caroline nere på pizzerian sen blev det hem och lägga sig, sov typ hela dagen sen så ja, var det idag.

Eller, jo, jag såg ju självklart Lena & Orup på ettan, fan vilken kvinna hon är alltså. Jävlar, hon är fan bäst, men det visste jag ju redan liksom. Orup? Va fan gör du på scen? Snälla gå och ställ dig bakom scenen med ett anteckningsblock och skriv lite fler sånger till den underbara Lena Philipson istället.

Idag blev det upp ganska så tidigt för att göra sig iordning, ner till Farmor och Farfar för att sedan åka till Gammelfarmor som fyller 90år imorgon. Jag följde med för att ta lite kort på min släkt som nu uppnått fem generationer. Det var alltså Gammelfarmor, Farfar, min farbror Thomas, min kusin Andréa och hennes lilla dotter Freia, ganska så roligt faktiskt, det ingick självklart tårta och annat gott i vistelsen hos Gammelfarmor, jag tog dock inget sött. Hade väldigt fashionabla och snygga kläder på mig idag, allt för att imponera lite på min gammelfaster Margareta från Stockholm, hon är ju inte så gammal men ändå, så idag blev det på med mina snygga Att. byxor i ljusgrått, modell Oskar tror jag, den rutiga skjortan i svartvitt, och på med ett par snyggt tjocka hängslen. Härligt.


stjärntätt?

Läste i aftonbladet att Sverige just nu är lite Kändistätt? Jasså? Ja, det är tydligen tre, ja, hela tre stora stjärnor här i Sverige just nu. Snygga Vanessa Hudgens, Zac Efron med det snygga håret är här för att göra reklam för High School Musical 3 och ascoola Adrian Grenier är här. Känns ju rätt så coolt att Grenier bara är här i Sverige för att ledigt hälsa på en kompis och festa loss, en aning mer krystat känns det när Efron och Hudgens går direkt till sängs, men det är klart, jag kan liksom förstå dom lite, hennes allt och hans hår, ja. Dom som följt min blogg sedan den fanns på birdshark.blogg.se vet att jag tagit upp Efrons hår ett antal gånger... Lite dåligt av Aftonbladet var det att deras server kraschade och Efrons chatt som skulle ha ägt rum efter Hudgens inte blev av.

snart kommer mer från mig, johan
2008-09-28 @ 19:48:40 fall of 08 Permalink


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig, ffs!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0